اس ام اس عاشقانه جدید و دسته اول

الهی زندگیت طعم عسل شه / دعای دشمنت هی بی اثر شه

ستارت تا ابد روشن بمونه / سیاهی راه خونت رو ندونه

الهی مرغ عشق آرزوهات / سر شب تا سحر یکدم بخونه . . .

.

.

.

همین که یاد من کردی تشکر / همین که مرهم دردی تشکر

در این دنیا که مردم بی وفایند / همین که باوفا هستی تشکر . . .

.

.

.

هنوز نیامده ای خداحافظ ؟

تقصیر تو نیست

همیشه همین گونه بوده ، برو اما من پشت سرت دست نه ، دل تکان می دهم . . .

.

.

.

ذهن را درگیر با عشقی خیالی کرد و رفت / جمله های واضح دل را سوالی کرد و رفت

چون رمیدن های آهو ناز کردن های او / چشم و دستان مرا حالی به حالی کرد و رفت . . .

.

.

.

برایم زندان ساختی با این بی وفایی / خسته ام از این زندان از این تنهایی

حسرت به دل ماندم که روزی بیاید / که دهد مرا از این زندان رهایی  . . .

.

.

.

تحملی که داده بودی داره تموم میشه / مگه نگفتی همه جا مال منی تا همیشه

دلم داره شور میزنه ، این دل رو بی خبر نذار / تورو خدا با خوبی هات روی هیچ دلی اثر نذار . . .

.

.

.

تمام لحظه های من فدای تاب مژگانت / شقایق وار میمیرم برای خواب چشمانت . . .

.

.

.

بی تو مرا شبی ایست که فردا نمی شود / بی من تو را دلی ایست که دریا نمی شود . . .

.

.

.

بعد یک سال بهار آمده می بینی که / باز تکرار به بار آمده می بینی که

آنکه عمری به کمین بود به دام افتاده / عقل با عشق کنار آمده می بینی که . . .

.

.

.

روزهای دور از تو را هرگز نخواهم شمرد ، تا همیشه بگویم همین دیروز بود . . . 

.

.

.

تردیدها به ما خیانت می کنند تا به آنچه که لیاقتشان را داریم نرسیم . . .

.

.

.

در کوچه ی عشق عاشقی کمرنگ است / حرف دل عاشقان چه رنگارنگ است

وقتی که ریا روی محبت باشد / انگار تمام قلب ها از سنگ است . . .

.

.

.

درویشم و درویش تر از خود ندیدم ، همرنگ دلم عاشق و درویش ندیدم

عمریست که من عابر این راه غریبم ، جز سایه ی خود همسفری بیش ندیدم  . . .

.

.

.

آن عشق را در تو ، تو را در دل ، دل را در موقع طپیدن به تو دوست دارم . . .

.

.

.

زیر سایبون چشمات تو شبستون نگاهت / یه جایی گوشه اشکات مچ عشقتو میگیرم

بین پاییز و زمستون انتظار و نم بارون / میون نامهربونی تا بخوای برات میمیرم . . .

.

.

.

مشکلات به سبکی هوا ، عشق به عمق اقیانوس

دوستی به محکمی الماس ، موفقیت به درخشانی طلا

این ها آرزوهای من برای توست . . .

.

.

.

میان دو دست تمنای من روییدی ، در من تراویدی

آهنگ تاریک اندامت را شنیدم ، نه صدایم نه روشنی

طنین تنهایی تو هستم ، طنین تاریکی تو . . .

نظرات 2 + ارسال نظر
جواد پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.javad7363.blogfa.com

سلام[قلب]
وبلاگ خوبی داری[قلب]جالب بود
اگه موافق با تبادل لینک بودی منو با اسم موج عشق لینگ کن وبه منم خبر بده شمارو با چه اسمی لینک کنم [گل]

نگار سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ http://sokut-shab2.blogfa.com

سلام
چه عجب اپ کردید!!!
پست جالبی بود اما بنظر من قلب بی عشق خیلی قشنگ تره
صـــاف،ســـالم،بی غمــــــــــــــــه
همیشه دوست داشتن بهتر از عاشق شدنه
ادم عاشق دیوونس
البته این فقط نظر منه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد