پروردگارا ( نقل قول از نظر زینب )

پروردگارابه من آرامش ده تا بپذیرم انچه را که نمی توانم تغییر دهم.
دلیری ده تا تغییر دهم انچه را که می توانم تغییر دهم.
بینش ده تا تفاوت این دو را بدانم.
مرا فهم ده تا متوقع نباشم دنیا ومردم ان مطابق میل من رفتار کنند. 

 

یادمان 

زنده باد آنکس که گاهی یاد از ما می کند ***** از خجالت ما غریبان غرق دریا می کند  

حال ما می پرسد و از مهربانیهای خود ******** این دل رنجور ما را عطر گلها می کند 

از دوستانی که به یاد من هستند متشکرم و کسانی هم که به یاد من نیستند بدانند که همواره به یادشان هستم - به امید دیدار - سپهر 

نظرات 2 + ارسال نظر
زینب چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ق.ظ

منم این سه روز رو اگه خدا بخواد روزه میگیرم .سر افطار برام دعاکن منم به یادتم.

ج-د پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:33 ب.ظ

با تشکر از سایت زیبایتان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد