عکسهای داداش گلم محسن به درخواست دوستان

عکس محسن 1

  

  

اگه نظر ندین آخر ...

   

 

عشقولانه

هرگز فراموش نکن که من عاشق ترین بودم...

... و دوستت داشتم بیشتر از جانم،...

..... من ماندنی ترینم و ثابت قدم ترین ...

...  این را به یاد بسپار و از این حقیقت محض نگریز ،...

...  آری نازنین ، هر گلی یک بویی دارد

............................................. .............................................

نه از خاکم نه از یادم نه در بندم نه آزادم نه آن لیلاترین مجنون نه

شیرینم نه فرهادم فقط مثل تو غمگینم فقط مثل تو دلتنگم اگر آبى تر از

آبم اگر همزاد مهتابم بدون تو جه بى رنگم بدون تو جه بى تابم

............................................. .............................................

فراموشت نخواهم کرد

 

فراموشم می کنی یا نه ؟

 

نمی دانم ؛ من اما غفلتی هرگز زیاد تو نخواهم داشت

 

حتی اگر در دل اسیر بدترین طوفان احساس باشم

 

یا که گر حتی نباشد روزنی تا بتابد نورکی بر کلبه امید من

 

همچنان می خواهمت گفتن

 

من اما غفلتی هرگز زیاد تو نخواهم داشت

 

 

............................................. .............................................

 

رسم زندگی اینست یک روزکسی را دوست داری

 

وروز بعد تنهایی به

 

همین سادگی! او رفته است و همه چیزتمام شده است مثل یک میهمانی که

 

به آخر میرسد وتو به حال خود رها می شوی   چرا غمگینی ؟ این رسم

 

زندگیست   پس تنها آواز بخوان

 

............................................. .............................................

 

کاش می شد توی روزگارت

توی بهار موندگارت

میون این همه یارت

من باشم دار و ندارت !

............................................. .............................................

 

گل اگر خار نداشت

دل اگر بی غم بود

اگر از بهر پرستو قفسی تنگ نبود

زندگی عشق اسارت قهر آشتی همه بی معنا بود . . .

............................................. .............................................

 

عزیز تر از آنی که بگوییم دوستت دارم

محبوب تر از آنی که بگویم می خواهمت

نمی گویم مال من باش فقط گاهی به فکر من باش !

رفاقت ماجراست و جدایی یک قانون

پس به این ماجرا دل نبند چون قانون همیشه اجرا میشه !

قلب من با قلب تو خورده گره

نکنه ناز کنی باز کنی این دو

دو کلام حرف حساب باهات دارم

می خوام بگم با معرفت دوستت دارم

............................................. .............................................

تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست … تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست … تنهایی را دوست دام زیرا تجربه کردم … تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست … تنهایی را دوست دارم زیرا … . در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد !!!

 
 ********************************************** 

اگر می دانستی

اگر میدانستی که چقدر دوستت دارم سکوت را فراموش می کردی

  تمامی ذرات وجودت عشق را فریاد می کرد

  اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم چشمهایم را می شستی

  و اشکهایم را با دستان عاشقت به باد می دادی

  اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم نگاهت را تا ابد بر من می دوختی

  تا من بر سکوت نگاه تو

  رازهای یک عشق زمینی را با خود به عرش خداوند ببرم

  ای کاش می دانستی

 اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم لحظه ای مرا نمی آزردی

  که این غریبه تنها ، جز نگاه معصومت پنجره ای

  و جز عشقت بهانه ای برای زیستن ندارد

  ای کاش می دانستی

  اگر می دانستی که جقدر دوستت دارم همه چیز را فدایم می کردی

  همه ان چیزها که یک عمر بخاطرش رنج کشیده ای

  و سالها برایش گریسته ای

  اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم

  همه آن چیزها که در بندت کشیده رها می کردی

  غرورت را ..... قلبت را ..... حرفت را

  اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم

  دوستم می داشتی

  همچون عشق که عاشقانش را دوست می دارد

  کاش می دانستی که چقدر دوستت دارم

  و مرا از این عذاب رها می کردی

  ای کاش تمام اینها را می دانستی

............................................. .............................................

عشق... عمومی

 

به کودکی گفتند : عشق چیست؟ گفت : بازی  

 به نوجوانی گفتند : عشق چیست؟ گفت : رفیق بازی

 به جوانی گفتند : عشق چیست؟ گفت : پول و ثروت

 به پیرمردی گفتند : عشق چیست؟ گفت :عمر

 به عاشقی گفتند : عشق چیست؟ چیزی نگفت  ٬آهی کشید و سخت گریست  

به گل گفتم: عشق چیست؟ گفت : از من خوشبو تره 

به پروانه گفتم: عشق چیست؟ گفت :از من زیبا تره

 به شب گفتم عشق چیست؟ گفت: از من سوزنده تره

به عشق گفتم تو آخر چه هستی ؟؟؟.. گفت نگاهی بیش نیستم 

اگر از شما بپرسند : عشق چیست ؟    شما چه میگویید

عکسهای خودم ( yase_vahshi88 )

sepehr   

 

اینم عکسای من در اردوی راهیان نور  

 

 

  

 

  

 

 

 

 

عکسای بعدی هم تو راهن ( قراره ۵۳ عدد عکس از خودم واستون بزارم )

شعر ها و متن های عاشقانه...


کاش خداوند سه چیز را نیافریده بود:


عشق و غرور و دروغ


زیرا اگر عشق نبود انسان به خاطر غرورش دروغ نمیگفت...


............


 


دوستی چیست؟


شاید شمعی است که هر دم میسوزد و شاید عشقی است که هردم می جوشد و شاید ترانه ایست که آوازه اش در دلها جاری است


ولیکن هر چه هست  زیباست...


 


 


 


 


.................. 


عزیزم...


نمیدانم چه بنویسم چرا که میخواهم بهترین کلامها را نثارت کنم اما واضح میگویم احساس واقعی من در کلام نمیگنجد


پس ساده می گویم :


 ای بهترینم دوستت دارم...


.................


 


من تموم زندگیمو پای عشق تو گذاشتم


خرج احساس تو کردم هر چی داشتم و نداشتم


واسه آبی نگاهت دلمو زدم به دریا


سیب ممنوعه رو چیدم مثل آدم واسه حوا


بین خطهای رو دستت خط زندگیمو دیدم


روی بوم کهنه ی دل طرح چشماتو کشیدم


 


.............


 


غم دل


اگر خواهی غم دل با تو گویم جایی نمی یابم


اگر پیدا شود جایی تو را تنها نمی یابم


اگر یابم تو را تنها و جایی هم شود پیدا


ز شادی دست و پا گم میکنم خود را نمی یابم


...


لبخند کم خرج ترین آرایش چهره است...


....


.............

 


چنانت دوست میدارم که گر روزی فراق افتد


تو صبر از من توانی کرد و من صبر از تو نتوانم کرد.


....


 


همیشه بمان ای فصل ناتمام


با من که ریشه در کودکیت دارم


با من که تنها با تو عاشقم رنگین بمان


بمان تا مرا نگویند بیهوده عاشق بودم..


......


چه بیراهه رفتیم ای دوست


از جمع راهها که به باقی رسیده است


زمان کجاست؟


دارد زمانه میبردش در ساحت نظاره ی تاریخ هستی ام


مردی که مرود به آوای بازها


شاید..شاید..


در این تباهی ها در این همیشه باقی ها


داستانی ناگفتنی بوده است


در خلوت تمامی بیراهه های من


چه بیراهه رفتیم ای دوست


تا بت عاشقانه ی خویش


وتا اولین تا اولین حکایت باقی باقی باقی باقی



اشتباه کردی اعتراف نکن


اعتراف کردی التماس نکن


التماس کردی زندگی نکن...


.............


 


ای کسانی که مامور دفن من هستید وقتی که من مرحوم شدم مرا در تابوت سیاهی که تاریک تر از تاریکی هاست قرار دهید.


چشمانم را باز بگذارید تا همه بدانند که هنوز چشم به راهش هستم


دستانم را از تابوت بیرون بگذارید تا همه بفهمند به آنچه که میخواستم نرسیدم


بر روی قبرم بوته ای از گل بکارید تا در بهاران بوی یار دهد.


بر روی قبرم صلیبی از یخ قرار دهید تا به جای مادرم گریه کند چون من طاقت گریه های مادرم را ندارم


بر روی قبرم چیزی ننویسید تا زود فراموش شوم و موهایم را پریشان بگذارید تا هممه بفهمند که دست نوازش بر سرم کشیده نشده است....

تقدیم به دوستان

همواره به یاد داشته باشیم وقتی که مشکل بزرگی داریم، نگوییم خدایا من مشکل بزرگی دارم، بگوییم، ای مشکل من خدای بزرگی دارم که در هر حال به بنده اش کمک می کنه. 


*********************************************************** 

می رسد روزی که بی من روزها را سر کنی
می رسد روزی که مرگ عشق را باور کنی
می رسد روزی که بی من در کنار قبر من
شعرهای کهنه ام را مو به مو از بر کنی. 

 

*********************************************************** 

رنجانده ام دوباره دلت را مرا ببخش!
آبی ترین کرانه دریا مرا ببخش!
می خواستم که خوب بمانم برای تو
ناخواسته بد شدم اما مرا ببخش!
رنگی ندارد این غزل کهنه پیش تو
زیباترین قصیده دنیا مرا ببخش!
تو تکیه گاه محکم اندوه من شدی
سنگ صبور این دل تنها مرا ببخش!
روشن نموده ای شب این بی ستاره را
ای مثل ماه روشن و زیبا مرا ببخش!
این است حرف آخر من ای همیشه خوب!
عذرم قبول می کنی آیا؟ مرا ببخش!
 

********************************************************** 

در پهنه دشت رهنوردی پیداست
وندر پی آن قافله گردی پیداست
فریاد زدم دوباره دیداری هست
در چشم ستاره اشک سردی پیداست
 

********************************************************** 

الهی!
دستم گیر که دست آویز ندارم
و عذرم بپذیر که پای گریز ندارم.
 

**********************************************************  

دلم برای کسی تنگ است...

دلم برای کسی تنگ است که دل تنگ است…

دلم برای کسی تنگ است که طلوع عشق را به قلب من هدیه می دهد …

دلم برای کسی تنگ است که با زیبایی کلا مش مرا در عشقش غرق می کند…

دلم برای کسی تنگ است که تنم آغوشش را می طلبد …

دلم برای کسی تنگ است که دستانم دستان پر مهرش را می طلبد…

دلم برای کسی تنگ است که سرم شانه هایش را آرزو دارد…

دلم برای کسی تنگ است که گوشهایم شنیدن صدایش را حسرت می کشد …

دلم برای کسی تنگ است که چشمانم ، چشمانش را می طلبد …

دلم برای کسی تنگ است که مشامم به دنبال عطر تن اوست…

دلم برای کسی تنگ است که اشکهایم را دیده…

دلم برای کسی تنگ است که تنهاییم را چشیده…

دلم برای کسی تنگ است که سرنوشتش همانند من است…

دلم برای کسی تنگ است که دلش همانند دل من است…

دلم برای کسی تنگ است که تنهاییش تنهایی من است…

دلم برای کسی تنگ است که مرهم زخمهای کهنه است…

دلم برای کسی تنگ است که محرم اسرار است…

دلم برای کسی تنگ است که راهنمای زندگیست…

دلم برای کسی تنگ است که قلب من برای داشتنش عمرها صبر می کند…

دلم برای کسی تنگ است که دوست نام اوست…

دلم برای کسی تنگ است که دوستیش بدون (( تا )) است…

دلم برای کسی تنگ است  که دل تنگ دل تنگی هایم است…

دلم برای کسی تنگ است